Centrum služieb a opráv

Predtým, než pošlete svoj produkt ATN Europe na servis alebo opravu,
skontrolujte naše časti riešenia problémov a často kladených otázok, ktoré vám môžu pomôcť rýchlo obnoviť funkčnosť vášho zariadenia.

POŽIADAŤ O SERVIS

Ak váš produkt ATN nefunguje správne a vyskúšali ste tipy na riešenie problémov a často kladených otázok, postupujte podľa týchto pokynov na začatie žiadosti o servis.:

  1. Odstráňte montážne krúžky, kryty a všetky ostatné príslušenstvo z produktu.

  2. Zaznamenajte sériové číslo produktu a uchovajte ho na bezpečnom mieste pre prípad potreby.

  3. Vytlačte túto potvrdzovaciu stránku a priložte ju k svojej zásielke.

  4. Ak je to možné, pošlite produkt v jeho originálnom balení, pretože to je najbezpečnejší spôsob.

  5. Uistite sa, že balík pevne zabalíte a na vonkajšej strane použijete baliacu pásku.

  6. Ak je to možné, pošlite balík pomocou sledovateľnej zásielkovej služby. Prosím, poistenie zásielky proti strate.

  7. Poslať na: ATN Europe LTD Service Center, RMA-XXXXX, 1588 Sofia Bulgaria, ul. "Okolovrasten pat" 456B Inter Logistic Park

  8. Získajte číslo RMA vyplnením nižšie uvedeného formulára.

Ako vrátiť produkty:
  1. Kontaktujte ATN Europe Ltd prostredníctvom: email, chatu alebo telefónu.

  2. Odstráňte montážne krúžky, kryty a všetky ostatné príslušenstvo z produktu.

  3. Zaznamenajte sériové číslo produktu a uchovajte ho na bezpečnom mieste pre prípad potreby.

  4. Vytlačte a podpíšte „FORMULÁR ATN NA VRÁTENIE DO 30 DNÍ“ a priložte ho k svojej zásielke.

  5. Pošlite produkt v jeho originálnom balení, pretože to je najbezpečnejší spôsob.

  6. Uistite sa, že balík pevne zabalíte a na vonkajšej strane použijete baliacu pásku.

  7. Pošlite zásielku iba pomocou etikety TNT poskytnutej našou službou. Náklady na dopravu pri vrátení tovaru hradí ATN Europe Ltd. Prosím nevytvárajte nové zásielky s inou etiketou alebo kuriérskou službou. Ak potrebujete pomoc alebo nemáte správnu etiketu – kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu, chatu alebo telefónu.

Upozorňujeme, že nebudeme akceptovať zásielky odoslané iným spôsobom ako s použitím návratovej etikety TNT, ktorú sme zaslali, ako ani zásielky, ktoré nemajú riadne vyplnený a podpísaný "FORMULÁR ATN NA VRÁTENIE DO 30 DNÍ".

Vrátenie peňazí:

Akonáhle dostaneme váš vrátený produkt a skontrolujeme, že spĺňa podmienky vrátenia, vrátime hodnotu zakúpeného produktu do 15 pracovných dní. V prípade, že niektoré príslušenstvo alebo časti chýbajú, budú odpočítané z vrátenej sumy.

  • Ak ste zaplatili kreditnou alebo debetnou kartou, refundácia bude vydaná banke, ktorá kartu vydala.

  • V prípade, že ste zaplatili bankovým prevodom, musíte zapísať svoj IBAN a meno držiteľa účtu do formulára na vrátenie ATN a podpísať dokument. Zákazník, ktorý produkt zakúpil, a majiteľ bankového účtu musia byť rovnaké osoby. Refundácia nebude spracovaná bez podpísaného formulára.

Vyplňte nižšie uvedený formulár a naši obchodní zástupcovia vás kontaktujú, aby dokončili formulár na vrátenie ATN.

POROVNÁVACIA TABUĽKA PUŠKOHĽADOV
ATN Thor 4 ATN Thor LT ATN X-Sight 4k ATN X-Sight ltv